Kto si už vymýšľal názov pre vlastný biznis či produkt vie, že to zaberie určitý čas. U nás to nebolo inak. Strávili sme týždne vymýšľaním toho najlepšieho pre náš biznis.

A čo si budeme hovoriť, niektoré nápady boli fajn, pri niektorých sme mali záchvaty smiechu, keď sme si predstavili, ako by to v realite vyzeralo. Nevynechali sme ani klasické kombinácie písmen z našich mien, čo bolo zopár dní naším favoritom. Ďalším adeptom bol názov „kiwa“, pri ktorom nás ovplyvnilo to, že so Zuzkou žijeme na Novom Zélande a Novozélanďania sa označujú ako kiwis a u nás na Slovensko veľa ľudí volá ovocie kiwi mylne kiwa a zdalo sa nám to celé v tom momente veľmi zlaté. Avšak na to všetko sme sa vyspali a prišli sme s názvom, ktorý sa výborne hodí pre náš biznis a jeho celkovú filozofiu.
Mak je surovina, ktorá sa na Slovensku bežne používa už dlhodobo – pre nás má určitú tradíciu, vo svete to až tak nepoznajú a nevyužívajú. My by sme chceli predstaviť novú značku ale aj ideu o maku, ktorá je pre Slovensko taká bežná. Makovice sa taktiež často nachádzajú aj v tradičnej ornamentike a suché makovice sa používali ako hrkálky pre deti – znova niečo tradičné, čo chceme preniesť do moderného sveta rovnako ako našu značku. Familiárne nás okolie začalo oslovovať makové dievčatá, a vlastne aj sme dve také makové zrniečka v tomto svete. A navyše sa kľudne môže stať, že si budete prezerať náš eshop po nedeľnom obede a ako zákusok budete mať práve makovú štrúdľu, no nebolo by to super?

Sme rady, že sme tvorbe mena venovali toľko času, pretože to nakoniec prinieslo ten pravý názov, s ktorým sme sa hneď zžili, je tradično moderný a aj našim zákazníkom sa veľmi páči.

Leave a Comment